Ας δούμε μαζί κάποια tips που θα βοηθήσουν να ετοιμάζετε καταπληκτικές Adwords ή σύμφωνα με την ανανεωμένη ονομασία Google Ads.
Η προετοιμασία μια διαφήμισης Google Ad μπορεί να αποδειχθεί μία αρκετά αγχωτική διαδικασία. Καλύτερα να την αντιμετωπίσουμε με χιούμορ και καλή διάθεση. Τότε έχουμε συνήθως και τις αποτελεσματικότερες ιδέες!
Πως θα βελτιώσουμε τα Click Through Rate, τα Quality Scores και τα Conversion Rates;
Εστιάστε στο τι αναζητά ο Επισκέπτης
Τι πραγματικά αναζητά ο επισκέπτης που θα πέσει πάνω στην διαφήμισή σας στο internet;
Μερικές φορές μπερδευόμαστε με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που εμείς προσφέρουμε και ξεχνάμε ποιο είναι ακριβώς το «πρόβλημα» που θα λύσει ο πελάτης μας αγοράζοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Αυτό είναι που πρέπει να αναδείξουμε στην διαφήμιση ώστε να μιλήσουμε απευθείας στον ενδιαφερόμενο, προσφέροντάς του λύση στο πρόβλημά του.
Εντοπίστε ποιο πρόβλημα λύνει η υπηρεσία ή το προϊόν που πουλάτε
Φτιάξτε έναν Τίτλο για την διαφήμισή σας που να αναδεικνύει την λύση Π.χ. Τοποθετείτε συστήματα ασφαλείας. Αν γράψετε
|Συστήματα ασφαλείας Κατοικίας
θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό από το να γράψετε
|Ασφάλισε το σπίτι σου 24/7
Γιατί αυτό είναι που αναζητά ο υποψήφιος πελάτης σας. Ψάχνει να βρει τον επαγγελματία που θα του υποσχεθεί ότι μπορεί να προστατεύσει το σπίτι του.
Χρησιμοποιήστε χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης
Έρευνες έχουν δείξει ότι ο άνθρωπος κινητοποιείται περισσότερο από το φόβο του να χάσει κάτι, παρά από την ευκαιρία να κερδίσει κάτι! Αξιοποιήστε την γνώση αυτή χρησιμοποιώντας τα countdown timers ή αλλιώς χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης. Δοκιμάστε το και παρατηρήστε την αύξηση στα CTR και στις Μετατροπές (conversions).
Χρησιμοποιήστε Σύγχρονα Δεδομένα
Όταν μία διαφήμιση αναφέρεται σε δεδομένα των τελευταίων μηνών – ημερών τότε είναι πολύ πιο εύκολο να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Δείτε πόσο διαφορετικές είναι η δύο διαφημίσεις και μαντέψτε ποια είχε τα καλύτερα αποτελέσματα!
|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης | Δείτε τις καλύτερες Ιδέες Διακόσμησης
| Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης| Τα Trends του 2019 στο σπίτι σας
Χρησιμοποιήστε Νούμερα
Τα νούμερα συνήθως βοηθούν στο να είμαστε συγκεκριμένοι και είναι πιο εύπεπτα, ενώ δείχνουν και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Δείτε δύο παραδείγματα μιας βασικής καμπάνιας και την εναλλακτική της με νούμερα:
|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης |Δείτε τις καλύτερες Ιδέες Διακόσμησης για το 2019. Tips για το σαλόνι σας και πλούσιο φωτογραφικό υλικό για έμπνευση.
|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης |15 Trends διακόσμησης για το 2019. 10 Tips για μοντέρνο σαλόνι. 30 Φωτογραφίες για έμπνευση
Αναφερθείτε Προσωπικά στον Επισκέπτη
Σταματήστε να μιλάτε για τον Εαυτό σας, Επειγόντως!
Το καλύτερο θα ήταν να μπορούσαμε να αναφερθούμε στον επισκέπτη με το όνομά του. Προσωπικά στον καθένα. Αυτό προς το παρόν δεν είναι εφικτό. Η επόμενη επιλογή είναι να αναφερθούμε με το Εσύ ή Εσείς. Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας και όχι στις δικές σας επιτυχίες! Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα:
Στρώματα Χειροποίητα Ελληνικά| Βραβείο Ποιότητας Στρώματος
Στρώματα Χειροποίητα Ελληνικά| Για να Κοιμάστε Καλά και να Ξυπνάτε Ξεκούραστοι
Εσείς σε ποια διαφήμιση θα ανταποκρινόσασταν καλύτερα;
Κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα βραβεία και τις επιτεύξεις. Ενδιαφέρεται όμως να λύσει το πρόβλημα του ύπνου. Γι’ αυτό και ψάχνει στρώμα. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο ενικό ή πληθυντικό πρόσωπο σε κάθε ευκαιρία!
Γίνεται πολύ συγκεκριμένοι σε γεωγραφικά πλαίσια
Το κοινό ανταποκρίνεται πολύ πιο εύκολα όταν αισθάνεται ότι είστε κοντά του και απευθύνεστε στην πόλη του και στην περιοχή του. Γι’ αυτό θα ήταν καλό να χρησιμοποιείτε το call extension με διαφορετικά Τηλεφωνικά Νούμερα για την κάθε γεωγραφική περιοχή. Έρευνες έχουν δείξει ότι στοιχεία τοπικότητας όπως το τοπικό τηλέφωνο, μπορεί ακόμα και να διπλασιάσουν την απόδοση της διαφήμισής σας.
Κάντε Δοκιμές
Πολλοί από τους ανταγωνιστές σας δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στα κείμενα των διαφημίσεων. Εκμεταλλευτείτε το και ξεχωρίστε για τα προσεγμένα κείμενά σας και τις έξυπνες τακτικές σας.
Ξεκινήστε ΤΩΡΑ τις δοκιμές!
Δείτε επίσης: Οι 5 καλύτερες κινήσεις για το marketing της επιχείρησής σου στο 2019