You are currently viewing Πώς να γίνω πιο αποδοτικός στο instagram;

Πώς να γίνω πιο αποδοτικός στο instagram;

Τι είναι το instagram και γιατί να το χρησιμοποιήσω;

Το Instagram είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία marketing. Για την ιστορία: Ονομάστηκε Insta – gram από το Instant (τις στιγμιαίες φωτογραφίες της Polaroid) και το telegram (το μήνυμα που μεταβιβάζεται μέσω τηλέγραφου). Αυτό κάτι μας δείχνει για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί: άμεσα, on the go, πολλές φωτογραφίες, προσωπική επαφή.

Μερικά στατιστικά στοιχεία που πείθουν:

  • 1.000.000 / μήνα ενεργοί επισκέπτες
  • >25.000.000 επαγγελματικοί λογαριασμοί
  • 200.000.000 χρήστες/ημέρα επισκέπτονται τουλάχιστον ένα επαγγελματικό προφίλ

Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν χρειάζεται να είσαι στο instagram, αλλά αν αντέχεις να μην είσαι στο instagram;

Στο instagram θα βρεις, αν όχι όλους, τους περισσότερους ανταγωνιστές σου και μάντεψε… το ίδιο θα κάνουν και οι υποψήφιοι πελάτες σου!

Αν δεν είσαι στο instagram θα βρουν κάποιον ανταγωνιστή σου που είναι!

Πώς να κερδίσω χρόνο στην δημιουργία περιεχομένου;

Ένας σημαντικός λόγος που πολλοί εγκαταλείπουν την προσπάθεια, να προβληθούν στο instagram, αλλά και σε όλα τα social media είναι ο χρόνος ενασχόλησης που απαιτούν αυτά τα μέσα.

Η αλήθεια είναι ότι ένας επαγγελματίας έχει πολλά να σκεφτεί και πολλά να κάνει μέσα στην ημέρα του! Τα social media και το instagram συγκεκριμένα, καταλήγει να είναι ένας επιπλέον πονοκέφαλος που καταναλώνει τον πολύτιμο χρόνο μας! Σωστά;

Τι να γράψω;

Πώς να το γράψω;

Τι φωτογραφία να ανεβάσω;

Να το βάλω σε post, σε story;

Ποια ώρα είναι η καλύτερη;

Τα ερωτήματα είναι όντως πολλά και γίνονται ακόμα πιο ενοχλητικά και χρονοβόρα όταν τα θέτουμε καθημερινά στον εαυτό μας.

Για να γλιτώσουμε χρόνο, πρέπει αρχικά να αφιερώσουμε χρόνο!

-Αυτός ουσιαστικά είναι ο ορισμός της οργάνωσης-

Πρέπει να οργανωθούμε: Δώστε στον εαυτό σας μία μέρα οργάνωσης για να μπορείτε να είστε προετοιμασμένοι για τον επόμενο μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο

Αρχικά αναρωτηθείτε και απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Τι θέλετε να προωθήσετε;
  • Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε;
  • Τι έχετε να του προσφέρετε;

Έπειτα, ορίστε τον ρυθμό με τον οποίο θα ανεβάζετε περιεχόμενο ανά εβδομάδα και μείνετε πιστοί σε αυτό. Π.χ. 3 φορές / εβδομάδα

Τέλος, ορίστε το είδος του περιεχομένου (post, video, stories) που έχετε την δυνατότητα να παράγετε και τοποθετήστε το μέσα σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Έτσι θα έχετε την δυνατότητα να προγραμματίσετε δημοσιεύσεις την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί και θα γλιτώσετε τον καθημερινό πονοκέφαλο από τον φαύλο κύκλο των ερωτήσεων (τι να ανεβάσω; Πώς να το γράψω; …)

Επιπλέον ότι ανεβάζετε θα είναι πιο στοχευμένο αφού θα έχετε βάλει ήδη τον εαυτό σας σε μία διαδικασία σκέψης και σχεδιασμού στρατηγικής.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα και θα έχετε σίγουρα μία αποδοτική προσπάθεια, χωρίς σπατάλη χρόνου, αλλά και χωρίς σπατάλη σκέψης!

Αν είστε επαγγελματίας που παρέχει υπηρεσίες το On Demand Σεμινάριο που δημιουργήσαμε θα σας βοηθήσει πολύ

Σεμινάριο Διαχείρισης Instagram

Πώς χρησιμοποιώ το instagram για να προβάλω επαγγελματικά τις υπηρεσίες μου;