Το marketing εξελίσσεται συνεχώς παγκόσμια και τοπικά. Το να προβλέψει κανείς ποια μέθοδος, ποια στρατηγική ή ποιο εργαλείο και πως θα κάνει τη διαφορά μέσα στο 2019, δεν είναι εύκολη δουλειά. Τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεσή μας εξελίσσονται και αυτά συνεχώς, η συμπεριφορά του κοινού μπορεί να αλλάξει από μέρα σε μέρα ή ακόμα και να αναδυθεί ξαφνικά ένα εντελώς νέο κοινό με καινούργια χαρακτηριστικά που δεν υπήρχαν πριν.
Και ξαφνικά μπορεί να έχουμε ένα εντελώς νέο σκηνικό!
Η πιο ασφαλής μέθοδος να προβλέψουμε τι θα γίνει στους επόμενους μήνες είναι, όπως σε όλα τα πράγματα, να κοιτάξουμε την «ιστορία». Ποιο είναι το μοτίβο που ακολουθήθηκε τους προηγούμενους μήνες αλλά και ποιες είναι οι τάσεις, τα λεγόμενα trends, αυτή τη στιγμή.
Ας δούμε λοιπόν τις 5 νέες τάσεις, στις οποίες θα εστιάσουμε για το 2019
1.Το περιεχόμενο είναι το Α και το Ω
Ήδη ξέρουμε ότι το περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Θα πρέπει να εστιάσετε όχι μόνο στο να παράγετε περιεχόμενο, αλλά περιεχόμενο αξιόλογο για το κοινό σας, περιεχόμενο που το χρειάζεται το κοινό σας!
Το περιεχόμενο θα πρέπει να ενθουσιάζει, να εμπνέει και να ενθαρρύνει το κοινό σας να εμπλακεί με αυτό, να το μοιραστεί να κάνει like κλπ
2.Τα chatbots φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν
Οι έρευνες δείχνουν ότι όλο και μεγαλύτερα ποσοστά ανθρώπων αισθάνονται πιο άνετα να επικοινωνήσουν με ένα chatbot για βασικές απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μιας επιχείρησης.
Μάλιστα αρκετοί το προτιμούν από το να στείλουν e-mail ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με έναν άλλο άνθρωπο. Κινήσεις που ενδεχομένως απαιτούν περισσότερο από τον πολύτιμο χρόνο τους.
3.Οι άνθρωποι γίνονται ιδιαίτερα προσεκτικοί με την ασφάλεια
Με τον Κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), που εφαρμόστηκε από πέρυσι στην Ευρώπη, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί στο πως οι επιχειρήσεις χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα.
Προσφέρετε στους πελάτες σας ασφαλείς συναλλαγές και ασφαλή εμπειρία πλοήγησης. Πείστε τους ότι μαζί σας είναι ασφαλείς!
Έβαλες πιστοποιητικό ασφαλείας SSL;
4.Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει έδαφος
Το Voice Search γίνεται όλο και πιο δημοφιλές κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες. Εκτιμάται ότι φτάνοντας στο 2020 όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν όσον αφορά την φωνητική αναζήτηση. Όλοι λατρεύουν την φωνητική αναζήτηση, καθώς είναι εύκολη, απλή και μας επιτρέπει να κερδίζουμε σε χρόνο. Όταν βέβαια λειτουργεί σωστά και στην Ελλάδα χρειάζεται βελτιώσεις.
5.Συλλέξτε emails και ξεκινήστε email marketing
Το email είναι ο τρόπος επικοινωνίας που προτιμούν περισσότερο οι καταναλωτές. Γι’ αυτό φροντίστε να μεγαλώσετε τις λίστες με email του κοινού σας. Οπωσδήποτε γραφτείτε σε μία υπηρεσία email marketing π.χ. MailChimp, MadMimi και προσφέρετε κάποιο δέλεαρ στο κοινό σας για να έχετε εγγραφές.
Μετά φροντίστε με το περιεχόμενο των email σας να κάνετε το κοινό σας να αισθάνεται ξεχωριστό.
7 Λόγοι για να ξεκινήσετε email marketing TΩΡΑ
Οργανώστε την στρατηγική σου για το 2019 και χρησιμοποίησε την πληθώρα των εργαλείων που κυκλοφορεί για να κάνεις την δουλειά σου πιο εύκολη αλλά και πιο αποτελεσματική.
Κυρίως όμως να μείνετε πιστοί σε ένα αξιόλογο περιεχόμενο στο site σας και στα social, να σέβεστε το κοινό σας και την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, να επικοινωνείτε συχνά μαζί του μέσω email προσφέροντας το καλύτερο που έχετε.
Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε επαγγελματική βοήθεια για το marketing της επιχείρησής σας, θα χαρούμε να βοηθήσουμε! Επικοινωνήστε μαζί μας
Contact info
info@salamandra.com.gr
tel. 6970 449 719, 6973 067 934