You are currently viewing Site – eshop VS facebook page
site-eshop vs facebook

Site – eshop VS facebook page

Είναι μία ερώτηση (site ή facebook page) που ίσως πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κάνουν στον εαυτό τους καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν πλέον πολλές ευκαιρίες οικοδόμησης σταθερών σχέσεων με τους πελάτες.

Ένα βασικό θέμα πάνω στο οποίο συνεχώς αναβαθμίζονται τα κοινωνικά δίκτυα είναι η μείωση του bounce rate δηλ. της διαφυγής των επισκεπτών προσπαθώντας να τους κρατήσουν μέσα στις πλατφόρμες. Π.χ. έχει τύχει ποτέ να θέλετε να μοιραστείτε ένα βίντεο που φιλοξενείται στο facebook με κάποιον φίλο σας; Ο φίλος σας για να το παρακολουθήσει πρέπει να μπει στο facebook γιατί έξω από αυτό το βίντεο δεν υφίσταται, δεν έχει χώρο φιλοξενίας. Επίσης ένα βίντεο ανεβαίνει κατευθείαν στο facebook έχει πολύ καλύτερη οργανική προώθηση από έναν σύνδεσμο του youtube.

Άρα επανερχόμαστε στην αρχική ερώτηση! Χρειάζεστε ακόμη έναν ιστότοπο;

Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται πολύ δελεαστικό να χρησιμοποιείτε μόνο τα κοινωνικά δίκτυα και να μην χρειάζεται πια να ασχολείστε με τις ανάγκες ενός site ή ενός e-shop. H συμβουλή μας όμως είναι να μην αφήσετε το δικό σας ιστότοπο αν θέλετε να κάνετε ένα επιτυχημένο μάρκετινγκ και βασίζεστε στο διαδίκτυο για την πώληση των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας.


Οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων δεν πρόκειται να ξεπεραστούν, τουλάχιστον σύντομα, για τους εξής λόγους:

Ανταγωνισμός

O ανταγωνισμός στο facebook είναι τεράστιος! Η γνωστή εταιρεία BuzzSumo σε αναλύσεις της αναφέρει πως ο μέσος αριθμός δέσμευσης με δημοσιεύσεις στο facebook που δημιουργήθηκαν για εμπορικούς σκοπούς μειώθηκε κατά 20% ήδη από τον Ιανουάριο του 2017. Δημιουργείται πολύ περισσότερο περιεχόμενο από αυτό που ο καταναλωτής μπορεί να απορροφήσει.

Ο μέσος όρος ειδήσεων του facebook εμφανίζει 1.500 ιστορίες ενώ ο μέσος χρήστης έχει αυξήσει από το 2016 το συνολικό αριθμό των σελίδων που του αρέσουν κατά 50% σύμφωνα με το facebook. Όσο περισσότερες σελίδες αρέσουν σε κάποιον και όσο περισσότερους φίλους έχουν η καθεμία από αυτές τις σελίδες τόσο πιο ανταγωνιστική θα πρέπει να είναι η δική σας σελίδα.

Συγκρίνετε τώρα την κατάσταση που περιγράφουμε παραπάνω με τη σελίδα της επιχείρησής σας στην οποία θα έχετε την αμέριστη προσοχή των επισκεπτών έστω κι αν είναι για κάποια δευτερόλεπτα. Σίγουρα θα πρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα αλλά αυτό είναι κάτι που γίνεται σχετικά εύκολα. Η εταιρεία που ασκεί το marketing της επιχείρησής σας θα το πετύχει και καθώς θα εδραιώνεστε ο ανταγωνισμός θα μειώνεται. Αντίθετα στο facebook το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.

Γνωρίστε μας για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική της εταιρείας σας!

Ελέγχετε την εμπειρία του επισκέπτη

Έχετε 100% τον έλεγχο της διαδρομής που απολαμβάνει ο επισκέπτης σας! Ένα καλοσχεδιασμένο site λειτουργεί ως επέκταση της εταιρείας σας και των υπηρεσιών σας. Προωθεί το όραμά σας! Δεν παρέχει απλά πληροφορίες αλλά επιτρέπει στους επισκέπτες να κατανοήσουν τη μοναδικότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα και στη σελίδα του facebook αλλά πάντα η σελίδα θα είναι και θα φαίνεται του facebook. Ο ιστότοπός σας θα έχει τη δική σας φιλοσοφία, τη δική σας ταυτότητα και δε θα υπόκειται στις συνεχόμενες μεταβολές του facebook.


E-mail marketing 

Το e-mail marketing θεωρείται το πιο επιτυχημένο και αποδοτικό από όλα τα είδη digital marketing. Για να το εξασκήσετε όμως χρειάζεστε το δικό σας ιστότοπο κι έτσι θα μπορείτε να παραδώσετε το σωστό μήνυμα, όπως ακριβώς το θέλετε την κατάλληλη στιγμή.

Εμπιστευθείτε μας το δικό σας email marketing

Site – esho VS facebook! Ποιο είναι το καλύτερο;

Η απάντηση είναι και τα δύο! Οι περισσότεροι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν το facebook για να δημιουργήσουν ακροατήριο και στη συνέχεια χρησιμοποιούν το δικό τους ιστότοπο για να μετατρέψουν το κοινό τους σε πελάτες!